lauantai 30. maaliskuuta 2013

Spring is here!

Viime viikko oli niin ihanan lämmintä, keskimäärin 15-18 astetta joka päivä ja aurinko paistoi kirkkaasti. Ja minä tietenkin onnistuin rikkomaan ainukaiset aurinkolasini juuri kun päivät alkavat olla kirkkaimmillaan. :D Ollaan hoidokkilasten kanssa useasti vietetty iltapäiviä ulkona nauttien hyvästä säästä. 

Tämä viikko on sitten ollut kaikkea muuta kuin ihana. Vettä on satanut melkein 24/7, enkä tarkoita mitään pikku kuuroa, vaan oikeeta rankkasadetta. Niin minun tuuria, että juuri tälle viikolle sattui tämmöinen keli, sillä minulla on torstaista ensi viikon maanantaihin asti lomaa. Isäntäperhe lähti koko loman ajaksi vuorille ja minä sain koko ison asunnon omaan käyttööni, jee! Meidän oli tarkoitus lähteä Bolognaan ja Venetsiaan kaverini kanssa, mutta kaikki suunnitelmat peruuntuivat hirveän sään takia...
  Toivottavasti maanantaina on parempi sää, niin pääsisimme tekemään päiväreissun Bolognaan silloin. Minulle on iskenyt hirveä matkustusinto, olen asunut Italiassa jo kahdeksan kuukautta enkä pahemmin ole matkustellut.. Venetsia on tainnut olla ainoa matkakohde tähän mennessä (ja tietty kesän reissu vuorille ja Itävaltaan). :D 

Nyt on kiva katsella näitä viime viikolla otettuja keväisiä kuvia kun ulkona riehuu myrsky. Taitaa tämä lauantai-ilta mennä kotona istuessa. :P Toivottavasti lukijoiden pääsiäisen vietto sujui paremmissa merkeissä! :)








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti